Sabtu, 9 Mei 2009

Alpha Lipid Penawar Chikungunya

Dicatat oleh Cikgu K.Z di 5:40 PG
BANTU...Kakitangan kesihatan Klinik Pokok Sena membantu mengangkat Chah yang disyaki menghidap penyakit chikungunya. -Sumber Harian Metro Baru-baru ni (April 2009), Malaysia telah digegarkan dengan kemunculan wabak penyakit ganjil di Pokok Sena, Kedah. Lebih 200 penduduk telah dijangkiti dan kesannya termasuk demam berpanjangan dan sakit2 sendi. Sampai satu tahap, mangsa penyakit misteri ini dikatakan tidak dapat bergerak (seolah2 lumpuh) dan sangat sakit di bahagian sendi. Selain itu, suhu badan meningkat secara mendadak merupakan salah satu kesan demam ini.

Gambar menunjukkan beberapa kakitangan kesihatan Klinik Pokok Sena membantu mengangkat Chah yang disyaki menghidap penyakit chikungunya. (gambar sumber Harian Metro)

Jika diperhatikan, kesan demam ini sama seperti demam Chikungunya!

Ibu kepada salah seorang ahli dan pengedar Alpha Lipid Utara (Suhaila) yang menetap di Baling, Kedah telah dijangkiti demam Chikungunya ini selama seminggu. Atas usaha dan tawakal kepada Allah, Suhaila telah memberi ibunya mencuba Alpha Lipid. Alhamdulillah, selepas 2 hari, sakit2 sendi ibunya beransur-ansur telah hilang dan suhu badan pulih seperti biasa.

Ada sesetengah kes, penghidap demam Chikungunya pulih sepenuhnya setelah 2 minggu mencuba Alpha Lipid Life Line. Ini bergantung kepada secepat mana antibodi pesakit dapat dipulihkan dengan bantuan Alpha Lipid.

Semasa artikel ini ditulis, ibu kepada salah seorang downline (Alpha Lipid Utara) saya, Cik Suzaina telah di jangkiti demam Chikungunya sejak 2 hari lepas dan kini Cik Suzaina telah pulang ke kampung untuk memberi peluang kepada ibunya untuk mencuba Alpha Lipid. Perkembangan semasa tentang ibu beliau akan maklumkan dari masa ke semasa.

Sila hubungi saya untuk pengesahan tentang keajaiban Alpha Lipid dalam memulihkan penyakit Chikungunya!



- Zam 017-4655144

0 ulasan on "Alpha Lipid Penawar Chikungunya"

Catat Ulasan

 

Hakcipta Terpelihara Kelab Alpha Lipid Utara 2009 | Reflection Ipien |