Isnin, 11 Mei 2009

Chikungunya hilang 2 hari!

Dicatat oleh Cikgu K.Z di 2:35 PG
Dalam masa 2 hari je ibu saya sudah sembuh! -Cik Suzaina
"Alhamdulillah.... dalam masa 2 hari je ibu saya sudah sembuh...
Inilah hadiah hari ibu paling bermakna buat saya..."
Itulah luahan Cik Suzaina ketika saya menemui beliau pada hari ini. Saya tumpang gembira bila mendengar ibunya kembali pulih dari Demam Chikungunya setelah mencuba Alpha Lipid dan bekalan ubatan dari farmasi selama 2 hari.

Tidak dapat digambarkan rasa gembira di hati apabila kita boleh berkongsi rahsia kesihatan bersama orang tersayang. Jika manusia yang sihat mempunyai banyak keinginan dalam hidup, manusia yang sakit pula hanya mempunyai SATU keinginan sahaja iaitu SIHAT.

Saya dengan ini menyeru semua pembaca blog ini mengubah cara hidup anda dengan mengamalkan Alpha Lipid sebagai rutin harian anda. Memang terbukti, Alpha Lipid berjaya menyokong badan menghasilkan antibodi yang kuat untuk melawan apa jua jenis virus / kuman / bakteria merbahaya. Segala-galanya dengan izin Allah...

1 ulasan on "Chikungunya hilang 2 hari!"

Cikgu K.Z on 26 Mei 2009 pada 7:32 PG berkata...

Didoakan semoga ibu Cik Suzaina semakin sihat dengan amalan pengambilan Alpha Lipid sebagai rutin harian... Insya'Allah!

Catat Ulasan

 

Hakcipta Terpelihara Kelab Alpha Lipid Utara 2009 | Reflection Ipien |